Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, karne gününde tedavi gören çocukları unutmadı. Barbaros İlkokulu'ndaki törenin ardından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne geçen Vali Yılmaz, Onkoloji Merkezi ve Çocuk Servisi'nde yatan öğrencileri odalarında ziyaret etti. Hastane sınıfında müfredata devam eden miniklere karnelerini ve hediyelerini takdim eden Yılmaz, çocukların eğitimden kopmamasını sağlayan doktorlara ve fedakâr hastane öğretmenlerine teşekkür etti.

Vali Yılmaz

Eğitim Engel Tanımaz: Hastane Sınıfında Karne Sevinci

Eskişehir'de 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne heyecanı tüm kente yayıldı. Sabah saatlerinde il genelindeki okullarda programlara katılan mülki erkan, günün ikinci yarısında sağlık problemleri nedeniyle eğitimlerine hastanede devam eden minik öğrencileri yalnız bırakmadı.

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, beraberindeki Vali Yardımcısı Yakup Güney, Millî Eğitim Bakanlığı Teftiş Kurulu Başkanı Fethi Fahri Kaya ve İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın ile birlikte Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ni ziyaret etti.

Vali Yılmaz Miniklerin Odalarını Tek Tek Gezdi

Protokol heyeti, Prof. Dr. Servet Bilir Onkoloji Merkezi ile Prof. Dr. Sultan Durmuş Aydın Çocuk Servisi'nde yatarak tedavileri süren öğrencileri yataklarında ziyaret etti. Çocuklarla yakından ilgilenen Vali Yılmaz, karne ve hediyelerini kendi elleriyle takdim ederken ailelere de moral aşılayarak geçmiş olsun dileklerini iletti.

Ziyaretin en anlamlı duraklarından biri hastane bünyesinde oluşturulan sınıf oldu. Tedavi süreçleri boyunca okul müfredatından geri kalmamak adına eğitimlerini hastane içerisinde sürdüren öğrenciler karnelerini öğretmenlerinin elinden aldı.

Karne

"Çocuklarımızın Mutluluğu Bizim En Büyük Gururumuz"

Buradaki özverili eğitim sürecine dikkat çeken Vali Dr. Erdinç Yılmaz, hastane sınıflarının öğrencilerin hayata ve okula bağlılığı açısından kritik bir misyon üstlendiğini vurguladı:

"Çocuklarımız burada hem tedavilerini görüyor hem de eğitimlerine ara vermeden devam ediyor. Hastanede eğitim-öğretimin aksatılmadan sürdürülmesi, öğrencilerimizin geri kalmaması adına son derece anlamlı ve değerli bir uygulamadır. Çocuklarımızın ne kadar huzurlu ve mutlu olduğunu görmek bizleri de çok mutlu ediyor."

Devletin her koşulda çocukların geleceğini öncelediğini belirten Yılmaz, "Millî Eğitim Bakanlığımızın çocuklarımızı geleceğe hazırlamak adına hayata geçirdiği bu anlamlı uygulamada emeği bulunan öğretmenlerimizi, doktorlarımızı ve katkı sunan tüm çalışma arkadaşlarımızı yürekten kutluyorum. Büyük bir fedakârlıkla görev yapıyorlar" diyerek sağlık ve eğitim camiasına takdirlerini iletti.

Kaynak: Haber Merkezi