aptığı değerlendirmelerin ardından lisans alan kulüp sayısının 29’a yükseldiğini açıkladı. Eksiklerini tamamlayan kulüpler, ikinci inceleme sonrasında lisans almaya hak kazandı.

İlk etapta 21 kulüp lisans aldı

TFF Kulüp Lisans Kurulu'nun 21 Mayıs 2026 tarihinde gerçekleştirdiği ilk değerlendirmelerde Süper Lig, 1. Lig, 2. Lig ve Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi'nden toplam 21 kulüp lisans almaya hak kazanmıştı. Başvurular sportif, altyapı, idari, hukuki ve mali kriterler doğrultusunda incelendi.

Sekiz kulüp daha listeye eklendi

Kurulun ikinci toplantısında eksiklerini tamamladığı tespit edilen Amed Sportif Faaliyetler, Kasımpaşa, Ankara Keçiörengücü, Bodrum FK, Aliağa Futbol, Muş Spor, Altınordu ve Ankara Demirspor kulüplerine ulusal lisans verildi.

Eksik kulüplere ek süre tanındı

Kulüp Lisans Kurulu, gerekli şartları henüz yerine getiremeyen kulüplere ise para cezası uyguladı. Ayrıca eksikliklerin tamamlanabilmesi amacıyla ikinci kez 30 günlük ek süre verildiği açıklandı.

TFF’den lisans vurgusu

Kulüp lisans sistemi kapsamında yapılan denetimlerde mali yapı, altyapı, sportif organizasyon ve hukuki süreçler büyük önem taşıyor. TFF, kulüplerin kurumsal yapılarının güçlendirilmesini hedefleyen uygulamayı sürdürmeye devam ediyor.

Kaynak: Haber Merkezi