AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Nebi Hatipoğlu, Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Başkanlığı’na seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı yayımladığı mesajla kutladı. Hatipoğlu, bu görevin Türkiye'nin yerel yönetim vizyonunun uluslararası alandaki güçlü bir göstergesi olduğunu belirterek, Altay'ın mazlum coğrafyaların sesi olmaya devam edeceğine inandığını vurguladı.

Hatipoğlu'ndan UCLG Başkanı Altay'a Kutlama Mesajı
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı ve Yerel Yönetimler Başkanı Nebi Hatipoğlu, uluslararası arenada Türkiye'yi gururlandıran önemli bir gelişme üzerine tebrik mesajı yayımladı. Hatipoğlu, Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Başkanlığı’na seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı yeni görevinden ötürü kutladı.
Yayımladığı mesajda, bu tarihi seçimin yalnızca Konya adına değil, Türkiye'nin yerel yönetimlerdeki vizyonunun uluslararası düzeydeki gücünü tescillediğini ifade eden Hatipoğlu, Başkan Altay'ın şehirler arası iş birliğini daha da ileri taşıyacağını belirtti.
"Mazlum Coğrafyaların Sesi Olmaya Devam Edecektir"
Uğur İbrahim Altay'ın uluslararası platformlarda Türkiye'yi en iyi şekilde temsil edeceğinden şüphe duymadığını dile getiren Nebi Hatipoğlu, övgü dolu şu ifadeleri kullandı:
"Bu önemli görev, sadece Konya'mızın değil, ülkemizin yerel yönetim vizyonunun uluslararası alandaki güçlü temsilinin de bir göstergesidir. İnanıyorum ki Sayın Başkanımız, başta Gazze olmak üzere mazlum coğrafyaların sesi olmaya, şehirler arasında iş birliğini güçlendirmeye ve ülkemizi en güzel şekilde temsil etmeye devam edecektir. Kendisine yeni görevinde üstün başarılar diliyor, bu gururu ülkemize yaşattığı için teşekkür ediyorum."






