Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Üzeyir Karakülah, şehirdeki görev süresinin sona ermesi nedeniyle Eskişehirspor Kulübü’ne veda ziyaretinde bulundu. Ziyarette kulüp yönetimi ile bir araya gelen Karakülah’a, Eskişehirspor’a verdiği desteklerden dolayı teşekkür edildi.

Yönetimle bir araya geldi

Veda ziyareti kapsamında Eskişehirspor Kulübü’nü ziyaret eden Başsavcı Üzeyir Karakülah, Başkan Ulaş Entok ve yönetim kurulu üyeleriyle görüşme gerçekleştirdi. Samimi bir ortamda geçen buluşmada kulübün çalışmaları ve şehir sporuna dair değerlendirmelerde bulunuldu.

Destekleri için teşekkür edildi

Siyah-kırmızılı kulüp tarafından yapılan değerlendirmede, Karakülah’ın görev süresi boyunca Eskişehirspor’a gösterdiği yakın ilgi ve destekten dolayı teşekkür edildi.

Yeni görevinde başarı dileği

Eskişehirspor yönetimi, görev yeri değişen Başsavcı Üzeyir Karakülah’a yeni görevinde başarı dileklerini iletti. Kulüp, Karakülah’ın Eskişehir’de bıraktığı olumlu izlerden dolayı memnuniyet duyduklarını ifade etti.

Anlamlı veda buluşması

Şehrin önemli kurumları ile Eskişehirspor arasındaki dayanışmanın bir örneği olarak değerlendirilen ziyaret, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Muhabir: Kaçn SEZER