Eskişehir temsilcisi DSİ Bentspor, altyapı vizyonunu güçlendirecek önemli bir adım attı. Kulüp, Türkiye Futbol Federasyonu tarafından düzenlenen Gelişim Ligleri'ne katılmak için resmi başvurusunu gerçekleştirdi.

Altyapıya önemli hamle

Genç futbolcuların gelişimine büyük önem veren DSİ Bentspor, Gelişim Ligleri'nde yer alabilmek adına başvuru sürecini tamamladı. Kulüp yönetimi, bu organizasyonun altyapı oyuncularının gelişimine önemli katkılar sağlayacağını belirtti.

Hedef daha üst düzey rekabet

Kulüpten yapılan açıklamada, Gelişim Ligleri'nin genç sporcuların daha kaliteli ve rekabetçi maçlar oynamasına fırsat sunacağı ifade edildi. Bu sayede futbolcuların gelişim süreçlerinin hızlanmasının hedeflendiği vurgulandı.

Kağan Şan'a teşekkür edildi

Başvuru sürecinde destek veren DSİ Bölge Müdürü ve Kulüp Başkanı Kağan Şan'a teşekkür eden kulüp yönetimi, altyapıya verdiği katkılardan dolayı memnuniyetlerini dile getirdi.

Amaç Türk futboluna yeni yetenekler kazandırmak

DSİ Bentspor yönetimi, Gelişim Ligleri sürecinin kulüp ve sporcular adına hayırlı olmasını temenni ederken, altyapıdan yetişecek genç oyuncuları Türk futboluna kazandırmayı hedeflediklerini ifade etti.

Muhabir: İlKER GÜNEŞ