Fenerbahçe camiasının önemli isimlerinden Aykut Kocaman, sarı-lacivertli kulüpte yaşanan son gelişmelerle ilgili sessizliğini bozdu. 1 Mayıs'ta Aziz Yıldırım'ın davetiyle Oğuz Çetin ile kapsamlı bir planlama yaptıklarını belirten Kocaman, 16 Haziran gecesinden sonra iletişimin kesildiğini ve yeni teknik direktörü medyadan öğrendiğini açıkladı. Yaşananlara rağmen Fenerbahçe sevgisinin her şeyin önünde geldiğini vurgulayan deneyimli futbol adamı, İsmail Kartal'a da yeni görevinde başarı dileklerini iletti.

Aykut Kocaman'dan Çarpıcı Fenerbahçe Açıklamaları
Fenerbahçe'de yeni sezon yapılanması ve teknik direktörlük sürecine ilişkin Aykut Kocaman cephesinden dikkat çeken açıklamalar geldi. Sarı-lacivertli kulüpte yaşanan iletişim kopukluğuna değinen Kocaman, Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan ve medyaya yansıyan karara uzanan süreci net bir dille özetledi.
Planlama sürecinin perde arkasını paylaşan Aykut Kocaman, şu ifadeleri kullandı:
"1 Mayıs'ta Aziz Yıldırım'ın daveti üzerine bir araya geldiğimiz Oğuz Çetin ile Fenerbahçe'nin yeni sezon planlaması ve transfer tercihleri için yoğun ve kapsamlı bir çalışmamız oldu. 16 Haziran saat 23.58’de Futbol Direktörü Oğuz Çetin ile yeni teknik ekibinin planlaması konusunda uzlaşı zemini aradıklarını, ancak o gecenin ardından kendisiyle tüm iletişimin kesildiğini ve Fenerbahçe’nin yeni teknik direktörünü medyadan öğrendim."
"Başarı ve Başarısızlıktaki En Büyük Pay Yönetimindir"
Kulüplerdeki idari yapılanmaya ve yönetim tercihlerine vurgu yapan tecrübeli teknik direktör, yönetimin vaatlerle kongre üyelerinden onay aldığını ve kendi tercihlerini kullandığını belirtti. Yeni teknik ekibe seslenen Kocaman, "Daha önce de dile getirdiğim gibi, bir spor kulübündeki başarı ve başarısızlıktaki en büyük pay yönetimlerindir. Çünkü her şey onların kararı ve tercihiyle şekillenir. Tercih edilen İsmail Kartal'a canı gönülden başarılar diliyorum" dedi.
"Kırgınlığım Fenerbahçe Sevgimin Önüne Geçemez"
Şahsi kırgınlıkların sarı-lacivertli kulübün menfaatlerinin önüne asla geçemeyeceğinin altını çizen Aykut Kocaman, sözlerini şu anlamlı temenniyle tamamladı:
"Gerek yıllar içerisinde gerekse de son dönem özelinde, şahıslara olan kırgınlığım Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir. Fenerbahçe menfaatleri her şeyden önce gelir. Bu zorlu süreçte başarılı olunmasını canı gönülden temenni ediyorum."






