Eskişehirspor Kulüp Başkanı Ulaş Entok, mali genel kurulun ardından yeni sezon planlamasına ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Siyah-kırmızılı ekibin hedefinin yeniden şampiyonluk olduğunu vurgulayan Entok, transfer çalışmalarında önemli aşama kaydedildiğini ve kamp öncesinde kadronun büyük ölçüde tamamlanacağını söyledi.
İskelet kadro büyük ölçüde hazır
Yeni sezon hazırlıklarını teknik heyetle koordineli şekilde sürdürdüklerini belirten Başkan Ulaş Entok, takımın omurgasını oluşturacak futbolcularla büyük oranda anlaşma sağlandığını ifade etti. Resmi imzaların önümüzdeki günlerde atılacağını söyleyen Entok, Eskişehirspor'u yeniden üst liglere taşıyacak güçlü ve rekabetçi bir kadro oluşturmak için çalışmaların sürdüğünü dile getirdi.
Hedef, kampa tam kadroyla başlamak
Başkan Entok, takımın 15-20 Temmuz tarihleri arasında Eskişehir'de toplanacağını, ardından şehir dışında kamp yapılmasının planlandığını açıkladı. Transferlerin büyük bölümünü kamp dönemi başlamadan sonuçlandırmayı hedeflediklerini belirten Entok, teknik ekibin hazırlık sürecine eksiksiz bir kadroyla başlamasını istediklerini söyledi.
Tayfun Tatlı ile anlaşma sağlandı
İç transferde de önemli gelişmeler yaşandığını belirten Ulaş Entok, geçtiğimiz sezonun başarılı isimlerinden Tayfun Tatlı ile yeniden anlaşmaya varıldığını açıkladı. Altyapıdan yetişen Arda'nın da takımda kalacağını ifade eden Başkan Entok, kamuoyunda adı geçen birçok iç transfer oyuncusunun da yeni sezonda siyah-kırmızılı formayı giymeye devam edeceğini kaydetti.
Gözler TFF'nin açıklayacağı gruplarda
Yeni sezon lig gruplarıyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Başkan Entok, Türkiye Futbol Federasyonu yetkililerinin milli maçlar nedeniyle yurt dışında bulunduğunu hatırlattı. Federasyonun dönüşünün ardından grupların önümüzdeki hafta ya da sonraki hafta açıklanmasının beklendiğini ifade eden Entok, ligin yeniden bölgesel esaslara göre şekillenmesinin öngörüldüğünü sözlerine ekledi.





