Türkiye Spor Yazarları Derneği Eskişehir Şube Başkanı ve Yenigün Gazetesi köşe yazarı Sadi Seda, Eskişehir Şehir Hastanesi’nde geçirdiği ameliyatın ardından sağlığına kavuştu. Yaklaşık bir yıldır safra kesesi taşı rahatsızlığı yaşayan Seda’nın başarılı bir operasyon geçirdiği öğrenildi.
Geçtiğimiz günlerde Eskişehir Şehir Hastanesi Genel Cerrahi Servisi’ne yatışı yapılan Sadi Seda, Genel Cerrahi Uzmanı Prof. Dr. Mustafa Cem Algın tarafından ameliyat edildi. Başarılı geçen operasyon sonrası tedavisine hastanede devam edildiği belirtildi.
Ameliyatın ardından kısa bir açıklama yapan Sadi Seda, operasyonun başarılı geçtiğini ifade ederek Prof. Dr. Mustafa Cem Algın’a teşekkür etti. Seda, yeniden sağlığına kavuşmanın mutluluğunu yaşadığını söyledi.





