ESKİŞEHİR

Eskişehir’de Başarılı Acil Sağlık Ekiplerine Belge

Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği, başarılı acil sağlık ekiplerini teşekkür belgesiyle ödüllendirdi. Tepebaşı ASHİ ekipleri doğum vakasındaki başarılarıyla dikkat çekti.

Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği tarafından gerçekleştirilen Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı’nda, başarılı çalışmalara imza atan ambulans personelleri ödüllendirildi. Toplantı kapsamında, görev esnasında karşılaştıkları bir doğum vakasına hızlı, soğukkanlı ve profesyonel müdahalede bulunan Tepebaşı 2 No’lu ile Tepebaşı 9 No’lu Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonu (ASHİ) ekiplerine Başhekim Uzm. Dr. Erkan Duman tarafından Teşekkür Belgesi verildi.

Acil Sağlık Ekiplerinin Özverili Çalışmaları Ödüllendirildi

Eskişehir’de hayat kurtaran kritik müdahalelere imza atan 112 Acil Sağlık personeli, başarılarıyla takdir topluyor. Eskişehir İl Ambulans Servisi Başhekimliği, kent genelindeki tüm Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonları (ASHİ) ve Sağlık Komuta Kontrol Merkezi birimlerinin katılımıyla 22-23 Haziran 2026 tarihlerinde kapsamlı bir Mayıs Ayı Değerlendirme Toplantısı düzenledi. Gerçekleştirilen toplantıda performans verileri masaya yatırılırken, acil sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmaya yönelik yeni stratejiler ele alındı.

Doğum Vakasına Profesyonel Dokunuş

Toplantının en gurur verici anları ise vatandaşlardan gelen geri bildirimler ve sahadaki üstün başarıların ödüllendirildiği bölümde yaşandı. Saha görevleri sırasında sevk edildikleri kritik bir doğum vakasında gösterdikleri üstün refleks, hızlı ve profesyonel müdahale ile hayat kurtaran Tepebaşı 2 No’lu ASHİ ve Tepebaşı 9 No’lu ASHİ ekipleri başarı belgesine layık görüldü.

Örnek teşkil eden bu başarılı operasyonun ardından ekiplere teşekkür belgeleri, İl Ambulans Servisi Başhekimi Uzm. Dr. Erkan Duman tarafından takdim edildi. Sağlık personelini tek tek tebrik eden Başhekim Duman, gösterdikleri özverili ve yüksek disiplinli çalışma temposundan duydukları gururu dile getirerek personellere çalışmalarında muvaffakiyet diledi.

Toplantı, Eskişehir genelinde acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, kesintisiz ve koordineli bir şekilde yürütülmesi yönündeki kararlılık mesajları ile sona erdi.