Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi’nde düzenlenen Muharrem ayı iftar programına katılarak vatandaşların lokmasına ortak oldu.
Cemevi Sofrasında Birlik ve Beraberlik Mesajı
Hoşgörü ile dayanışma duygularının öne çıktığı Muharrem ayında gerçekleştirilen iftar programına, Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Başkanı Ufuk Uysal, vakfın yönetim kurulu üyeleri ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. İftar saati öncesinde alandaki yerini alan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, iftar sofrasında bir araya geldiği vatandaşlara doğrudan yemek servisinde bulunarak tutulan oruçların ve edilen duaların kabulünü diledi.
Kardeşlik ve Paylaşma Vurgusu Yapıldı
Düzenlenen organizasyonda birlik ve beraberliğe yönelik mesajlar veren Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Muharrem ayı vesilesiyle Cemevi’nde kurulan iftar sofrasında canlarla aynı lokmayı paylaşmaktan mutluluk duyduğunu ifade etti. Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının güç kazandığı bu anlamlı buluşmada paylaşmanın ve kardeşliğin kıymetini bir kez daha hissettiklerini dile getiren Ünlüce, bu özel dönemin ülkeye, şehre ve tüm insanlığa barış, huzur ve bereket getirmesini temenni etti.
Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Cemevi, her yıl Muharrem ayı boyunca oruç açma lokmalarına ve dayanışma etkinliklerine ev sahipliği yaparak yerel yöneticiler ile vatandaşları aynı sofrada buluşturmaya devam ediyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, gerçekleştirilen bu anlamlı akşamın sonunda tutulan tüm oruçların ve yapılan ibadetlerin Hak katında kabul görmesi temennisiyle konuşmasını tamamladı.