Profesyonel liglerde 2026-2027 sezonunun birinci transfer ve tescil dönemi resmen başladı. Kulüpler kadrolarını güçlendirmek için çalışmalarını hızlandırırken, transfer yasağı bulunan Eskişehirspor ise yeni sezonda farklı bir transfer modeli uygulamaya hazırlanıyor.
Transfer yasağı planları değiştirmedi
Nesine 3. Lig’de mücadele edecek olan Eskişehirspor, profesyonel futbolcu transfer edemese de amatör statüdeki oyuncuları kadrosuna katabilecek. Yönetim, teknik heyetin belirlediği ihtiyaçlar doğrultusunda çalışmalarını sürdürürken, transfer yasağının takımı olumsuz etkilememesi için alternatif formüller üzerinde duruyor.
Geçen sezonun modeli uygulanacak
Siyah-kırmızılıların geçtiğimiz sezon kullandığı transfer yöntemini bu yıl da devreye sokması bekleniyor. Profesyonel liglerde forma giyen bazı futbolcuların lisanslarının amatöre çevrilerek kadroya dahil edilmesi planlanıyor. Bu yöntemle takımın eksik bölgelerine takviye yapılması hedefleniyor.
Hakan Şapcı raporu doğrultusunda
Teknik Direktör Hakan Şapcı’nın raporu doğrultusunda hareket eden yönetim, iç transfer görüşmelerini sürdürürken dış transferde de temaslarını devam ettiriyor. Mevcut kadronun önemli bölümünü korumak isteyen siyah-kırmızılılar, doğru isimlerle takımı daha güçlü hale getirmeyi amaçlıyor.
Hedef şampiyonluk yarışında olmak
Transfer yasağına rağmen iddialı bir kadro kurmak isteyen Eskişehirspor’da hedef değişmedi. Kırmızı Şimşekler, yeni sezonda da zirve mücadelesi verecek ve şampiyonluk yarışının içinde yer alacak bir ekip oluşturmayı planlıyor.