ESKİŞEHİR

Eskişehir'deki Aşağı Piribeylilere Aşure İkramı

Eskişehir'de Aşağı Piribeyli Derneği tarafından düzenlenen Muharrem ayı programında vatandaşlara aşure ikram edilerek Kerbela şehitleri dualarla anıldı.

Eskişehir'de yaşayan Aşağı Piribeyli köylüleri, Muharrem ayının manevi atmosferi kapsamında dernek binasında düzenlenen programda vatandaşlarla bir araya gelerek aşure ikramında bulundu, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

Kerbela Şehitleri Dualarla Yâd Edildi

Aşağı Piribeyli Derneği tarafından dernek binasında gerçekleştirilen organizasyonda toplumsal birlik, beraberlik ve dayanışma vurgulandı. Program kapsamında Kerbela'da hayatını kaybedenler için Kur'an-ı Kerim tilaveti gerçekleştirildi, Muharremiye ve dualar okundu. Katılımcılar, Kerbela şehitlerini ve Ehl-i Beyt'i rahmet, minnet ve hürmetle yâd etti. Manevi iklimin yoğun olarak hissedildiği etkinlikte, geleneksel aşure ikramı gerçekleştirildi.

"Müstesna Bir Zaman Dilimidir"

Etkinlikte bir konuşma yapan Dernek Başkanı Yusuf Kara, Muharrem ayının önemine dikkat çekti. Kara, konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

"Muharrem ayı; birlik, beraberlik, paylaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli bir zaman dilimidir. Bu tür programlar toplumsal dayanışmayı güçlendirmektedir. Muharrem ayı sabrın, teslimiyetin, paylaşmanın ve kardeşliğin en güçlü şekilde idrak edildiği müstesna bir zaman dilimidir."