ESKİŞEHİR

Eskişehir'de Sağlık Yatırımları Değerlendirildi

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici başkanlığında REDES brifing toplantısı gerçekleştirilerek kentteki sağlık hizmetleri değerlendirildi.

Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü, kent genelindeki sağlık hizmetlerinin kalitesini yükseltmek amacıyla REDES (Sağlıkta Dönüşüm ve Koordinasyon) brifing toplantısı düzenledi. İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici'nin liderliğinde gerçekleştirilen toplantıya tüm hizmet başkanları ve başhekimler katıldı. Buluşmada, kamu hastanelerinin mevcut durumu, kapasiteleri ve sahadaki işleyişi detaylı bir şekilde masaya yatırıldı.

Eskişehir Sağlık Altyapısı REDES ile Güçleniyor

Eskişehir genelinde sunulan sağlık hizmetlerinin daha etkin, erişilebilir ve koordineli bir şekilde yürütülmesi amacıyla gerçekleştirilen REDES Brifing Toplantısı, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici başkanlığında toplandı.

Sağlık tesislerinin mevcut durumunun ve hizmet sunum süreçlerinin kapsamlı bir şekilde ele alındığı toplantıda; REDES İl Koordinatörü ve Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Serkan Ceyhan, Acil Sağlık Hizmetleri Başkanı Op. Dr. Ersin Işıldı, Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Babur Mimtaş, Destek Hizmetleri Başkanı Erol Yılmaz, Personel Hizmetleri Başkanı Dr. Bekir Akdemir, hastane yöneticileri ve başhekimler hazır bulundu.

Sunum Eşliğinde Hastane İhtiyaçları Ele Alındı

Toplantının ana gündem maddelerine ilişkin bilgilendirme ise Redes İl Koordinatör Yardımcısı Uzm. Dr. Pakize Gözde Gök tarafından yapıldı. Gerçekleştirilen detaylı sunumda; kamu hastanelerinin genel işleyişi, anlık hizmet kapasiteleri, sahadan gelen talepler ve acil ihtiyaç duyulan alanlar masaya yatırıldı.

Yapılan sunumun ardından REDES sürecine dair ileriye dönük stratejik planlamalar ele alınarak kurumlar arası koordinasyonun artırılmasına yönelik verimli görüş alışverişlerinde bulunuldu.

"Vatandaş Memnuniyeti En Üst Seviyeye Taşınacak"

Sağlıkta kalitenin sürdürülebilir olmasının önemini vurgulayan İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, vatandaş memnuniyetini güçlendirmenin temel hedefleri olduğunu belirtti. Bildirici, toplantı sonunda yaptığı değerlendirmede şu ifadelere yerdi:

"Sağlık hizmetlerinin kalitesinin artırılması, vatandaş memnuniyetinin güçlendirilmesi ve kurumlar arası koordinasyonun sürdürülebilir şekilde devam etmesi büyük önem taşımaktadır."

Toplantı, sağlık yöneticilerinin görüş ve önerilerini paylaşmasının ardından sona erdi.