Eskişehirspor'da bir ayrılık daha yaşandı. Siyah-kırmızılı formayı geçtiğimiz sezon giyen Cem Güzelbay, sosyal medya hesabından yaptığı duygusal paylaşımla kulübe veda etti.
Bir yıl boyunca Eskişehirspor formasını büyük bir gururla taşıdığını belirten Güzelbay, başkanlara, yönetime, teknik ekibe, kulüp çalışanlarına ve takım arkadaşlarına teşekkür etti. Tecrübeli oyuncu, birlikte yaşadıkları mücadelelerin ve dostlukların kendisi için her zaman özel bir yere sahip olacağını ifade etti.
Veda mesajında Eskişehirspor taraftarına da ayrı bir parantez açan Güzelbay, iyi günde kötü günde takımlarını yalnız bırakmayan siyah-kırmızılı taraftarları hiçbir zaman unutmayacağını söyledi. Güzelbay, "Eskişehirspor forması altında geçirdiğim her an benim için büyük bir onur oldu. Bu köklü kulübe ve büyük taraftarına bundan sonraki süreçte başarılar diliyorum." ifadeleriyle camiaya veda etti.