Eskişehirspor'un uzun yıllardır en önemli destekçileri arasında yer alan ETİ, yeni sezonda da siyah-kırmızılı kulübün yanında olmaya devam edecek. Yapılan görüşmelerin ardından sponsorluk desteğinin sürdürülmesi konusunda anlaşma sağlandığı öğrenildi.
Sponsorluk desteği devam edecek
Yeni sezon öncesi sponsorluk çalışmalarını sürdüren Eskişehirspor yönetimi, ana destekçilerinden ETİ ile yeniden anlaşma sağladı. Edinilen bilgilere göre ETİ, yeni sezonda da kulübe verdiği sponsorluk desteğini sürdürecek.
Firuz Kanatlı desteğini sürdürüyor
ETİ Yönetim Kurulu Başkanı Firuz Kanatlı'nın da Eskişehirspor'a olan desteğini yeni sezonda devam ettireceği belirtildi. ETİ, başta forma sponsorluğu olmak üzere uzun yıllardır kulübe önemli katkılar sağlayan kurumlar arasında yer alıyor.
Taraftardan memnuniyet mesajı
Kulüp ile ETİ arasında sağlanan sponsorluk anlaşması, Eskişehirspor taraftarları tarafından da memnuniyetle karşılandı. Yeni sezonda şampiyonluk hedefiyle yola çıkacak siyah-kırmızılı ekip için bu desteğin önemli katkı sağlaması bekleniyor.