2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nu 1 galibiyet ve 2 mağlubiyetle tamamlayarak turnuvaya veda eden A Milli Futbol Takımı Türkiye'ye geldi. Grupta oynadığı 3 maç sonunda son sırada kalan ay-yıldızlı ekip, özel bir uçakla İstanbul Havalimanı Genel Havacılık terminaline iniş gerçekleştirdi. Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da kafileye eşlik ederken, bazı futbolcuların teknik heyetten izin alarak uçakta yer almadığı öğrenildi.
D Grubu'nda Turnuvaya Veda Eden Milliler İstanbul'da
2026 FIFA Dünya Kupası heyecanını yaşamak üzere yurt dışında bulunan A Milli Futbol Takımı, şampiyona sürecini tamamlayarak yurda dönüş yaptı. D Grubu'nda sahne alan milliler, oynadığı 3 karşılaşmada 1 galibiyet ve 2 mağlubiyet alarak grup sonuncusu olmuş ve turnuvaya veda etmişti.
Organizasyonun tamamlanmasının ardından ay-yıldızlı kafile, özel bir uçakla İstanbul Havalimanı Genel Havacılık terminaline iniş yaptı.
TFF Başkanı Hacıosmanoğlu Kafileye Eşlik Etti
İstanbul'a dönüş yapan heyetin içerisinde Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da yer aldı. Başkan Hacıosmanoğlu, millilerle birlikte İstanbul'a iniş yaparak kafileyi karşıladı. Öte yandan kamp kadrosunda bulunan bazı futbolcuların teknik heyetten özel izin alarak yurda dönüş yapan kafilede yer almadığı ve farklı rotalardan ayrıldığı bilgisi paylaşıldı.