SPOR

4 Eylülspor U14 Ligi'nde kupaya uzandı!

Bilecik U14 Ligi finalinde Söğütspor'u 5-0 mağlup eden 4 Eylülspor, şampiyonluğa ulaştı. Baştan sona üstün bir oyun sergileyen ekip, sezonu kupayla tamamlarken şampiyonluğu büyük coşkuyla kutladı.

Bilecik U14 Ligi'nde şampiyonluk sevinci 4 Eylülspor'un oldu. Final karşılaşmasında Söğütspor'u farklı mağlup eden ekip, sezonu şampiyonluk kupasıyla tamamlayarak büyük sevinç yaşadı.

Finalde farklı galibiyet geldi

Üç grupta oynanan ligde gruplarını ilk iki sırada tamamlayan takımların mücadele ettiği Play-Off etabının ardından finale yükselen 4 Eylülspor ile Söğütspor, Bilecik İstasyon Sentetik Sahası'nda karşı karşıya geldi. Baştan sona üstün bir oyun ortaya koyan 4 Eylülspor, rakibini 5-0 mağlup ederek U14 Ligi şampiyonluğunu ilan etti.

Şampiyonluk coşkusu sahaya taştı

Karşılaşmayı Söğüt Belediye Başkanı Ferhat Durgut da tribünden takip etti. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte büyük sevinç yaşayan 4 Eylülsporlu futbolcular ve teknik heyet, şampiyonluğu saha içinde coşkuyla kutladı. Başarılı sezonu kupayla taçlandıran ekip, taraftarlarından da büyük alkış aldı.